ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՃԱՄԲԱՐ 2017. հաշվետվություն

  • Սովորողի մասնակցությունըներկայությունը գիտագործնական հավաքին. սովորողը գրում է, թե ինչ կլոր սեղանի է մասնակցել, ինչ տպավորություն ունի

Երկրորդ շաբաթը՝ գիտագործնական շաբաթը շատ հետաքրքիր էր: Մասնակցել եմ և ելույթ ունեցել շաբաթվա երկրորդ օրը՝ ներկայացնելով Հավատ հասարակական կազմակերպության կայքը, ինչը ես էի պատրաստել ծրագրավորման միջոցով: Շատ տպավորված եմ և հուսով եմ, որ գիտագործնական հավաքը շարունակական կլինի:

  • Սովորողի բլոգում ճամբարարային նախագծի, նախագծերի արտացոլումը. հղումներ,. նյութեր

Արձակուրդի ընթացքում՝

1

2

Ճամբարի ընթացքում՝

1

2

3

Ինտելեկտուալ խաղի հարցերը և պատասխաններն առանձնացրել եմ՝

հարցեր

պատասխաններ

  • Սովորողի մասնակցությունը ճամփորդություններինքայլարշավներին

Մասնակցել եմ Թոփչյան Հասմիկի կազմակերպած ճամփորդություններին՝ երկու անգամ այցելելով սահադաշտ, ինչի շնորհիվ սեր է ծնվել սահադաշտի ու շմուչկ քշելու նկատմամբ և հնարավոր է այս տարի հայրիկս ինձ տանի հոկեյի խմբակի: Ստուգատեսային շաբաթվա ընթացքում պարոն Տիգրանյանի հետ այցելեցինք նաև ագարակ, որտեղ անասելի հաճույք ստացա: Հատկապես դուրս էր եկել՝ պոնի Բոնին:

  • Սովորողի մասնակցությունը ստուգատեսներին, հղումների, նյութերի վերնագրերի հրապարակում

1

2

3

4

5

6

7

 

  • Սովորողների մասնակցությունըներկայությունը համերգնախագծերին. դրա մասին փոքր պատում

Մասնակցել եմ բոլորին և շատ տպավորված եմ, իրոք հաճելի ու լավ կազմակերպված համերգներ էին, որտեղ բացահայտվում էին տասնյակ սեբաստացիների տաղանդներ: Սրանք յուրօրինակ համերգներ են, որ ոչ թե նստում ես աթոռին /ու քիչ է մնում քնես/ ու ինչ-որ հիսունամյա Պուգաչովա կոկորդը պատռում է, այլ քո տաղանդավոր հասակակիցներն են ելույթ ունենում ու դու էլ կանգնելլով ձայնակցում ես նրանց, ոգևորելով, որպեսզի կարողանան հասնեն իրենց նպատակին:

  • Մեդիաուրբաթին մասնակցությունըներկայությունը:

Մասնակցել եմ բոլոր մեդիաուրբաթներին և ինչպես միշտ հիացած եմ:

  • Ենթակայքում հրապարակումներ

1

 

3 comments

Թողնել մեկնաբանություն